Goodreads Tag

Сърдечно благодаря на Криси и Мартина за този доста интересен таг.
Аз, от своя страна, тагвам всички, които не са правили тага, но 
той ги е заинтригувал.



1. Коя беше последната книга,
която маркирахте като прочетена?

Последната книга, която прочетох е "Чиракът на прогонващия духове" от Джоузеф Дилейни. 
Ревюто за нея, може да откриете тук.


2. Кои са книгите, които четете в момента?

Все още не съм я започнала, но смятам скоро да започна втората книга от поредицата
 "Хрониките Уордстоун" от Джоузеф Дилейни. Първата книга ме впечатли доста, затова
съм нетърпелива да прочета още книги, разказващи за вече познатите ми герои и техния свят.



3. Коя книга добавихте последно
към списъка си за четене?

Според Goodreads, последната книга, която съм маркирала към списъка ми за четене,
е "Мамка му...и крава!" от Дейвид Духовни. Тъй като съм голям фен на "Досиетата Х", нямаше 
как да не искам да прочетата книга от актьора, който играе любимия ми персонаж в сериала. 
Прочетох откъс от книгата и смятам, че е доста забавна и необичайна книга, затова нямам търпение да я прочета.



4. Коя е следващата книга,
която сте запланували да прочетете?

След като приключа с "Хрониките Уордстоун", смятам да прочета "Домът на мис Перегрин за чудати деца" от Рансъм Ригс. Да си призная, бях започнала да чета книгата, когато излезе на българския пазар и бях впечатлена, защото наистина ми допадна сюжета, но след това дойде краят на учебната година, имах да уча и за изпит ... и оставих книгата за момент, в който ще бъда по-свободна, за да успея да ѝ отделя нужното внимание. Смятам, че сега е този момент, докато все още съм лятна ваканция и докато не е излязъл филмът по книгата, тъй като предпочитам да прочета книгата преди да гледам филма, а знам че щом той излезе, няма да имам търпение да го изгледам. 

5. Използвате ли системата за оценяване
на Goodreads?

Преди не, сега определено да. След като прочета някоя книга или попадна на такава, която не съм оценила, веднага се опитвам да поправя грешката си. 


6. Изпълнихте ли своето читателско предизвикателство
за 2016 година?

Доста ме е срам от това, но все още не съм си изпълнила читателското предизвикателство, въпреки малкия брой книги,които съм си набелязала (едва 33). И все пак годината не е приключила и се надявам не само да изпълня предизвикателството, но и да успея да мина поставения, от мен, брой книги.

7. Имате ли wishlist?

Честно казано, to-read листа ми е доста скромен (около 40 книги), но пък отделно имам още доста книги, които искам да прочета, но просто не съм добавила. А и доколкото се познавам, макар и да не добавям често книги на рафта си в goodreads, щом видя някоя книга и тя ме впечатли с неща, моментално се нарежда на опашката за четене, а това се случва доста често. 

8. Коя е следващата книга,
която планирате да си купите?

Хм, доста сложен въпрос, тъй като имам списък с книги, които смятам да си закупя, но този списък се сменя постоянно, тъй като нямам възможност да си купя 40-50 книги, а и винаги се появяват нови и нови. Но ако трябва да изброя някоя книга, която смятам скоро да си закупя, то това може би ще е "451 градуса по Фаренхайт" от Рей Бредбъри; "Игра на нерви" от Джийн Райън; "Илумине" от Ейми Кауфмани Джей Кристоф; "Домът на мис Перегрин за чудати деца" от Рансъм Ригс и т.н, и т.н 


9. Имате ли любими цитати,
който обичате да споделяте?


Имам доста любими цитати, но този който обичам да споделям е всъщност нещо, което аз си измислих
и ми харесва, заради това, че ми напомня на времето, когато пишех собствената си книга. 
"Радвам се на миналото, защото настоящето става все по-зле с течение на бъдещето"

10. Кой е любимият ви автор?

Имам доста любими автори. Ще започна с Касандра Клеър и Рик Риърдън, тъй като тяхното творчеството спомогна много затова да заобичам литературата и фентъзи жанра. Но все пак те не са единствените, чиите произведения харесвам. Други любими писатели са ми, Емилиян Станев, Рей Бредбъри, Джейн Остин, Стивън Кинг и Никола Вапцаров.



11. Присъединили ли сте се
към някои групи?

Не съм член на някоя читателска група. И все пак посещавам доста сайтове и форуми за книги. 



12. Колко книжни рафтчета (bookshelves)
имате в Goodreads?

Само стандартните - read, to-read и currently-reading. Мисля, че тези са му достатъчни и няма смисъл да деля книгите на повече категории. 

Коментари