I am a reader Tag

 Здравейте  ,
     реших да разнообразя малко книжните ревюта, като изпълня един таг, за който благодаря изключително много на Антон. Тагът е под надслов " I am a reader". На свой ред, аз тагвам Йоли
Та, нека започваме. 



1.Изберете една дума, която описва това да си читател?
  • Емоция. Да бъдеш читател, това е да се поставяш на мястото на много и различни хора, да преживяваш с тях и чрез тях различни неща  и най-вече да чувстваш това, което изпитват персонажите редом до емоциите, които ти самия изпитваш към тях. 

2.Коя беше първата книга, която ви накара да се влюбите в книгите?

  • Първата книга или по-точно поредици, която ме накара да се влюбя в четенето и книгите, беше "Хрониките на Спайдъруик" от Тони ДиТерлизи и Холи Блек. Книжките освен, че ме запознаха с четенето, ме сблъскаха и с любимият ми жанр- фентъзито. 


3.Твърда или мека корица?

  • Като всеки страстен (верен, фанатичен, откачен и т.н) читател, обичам личната ми библиотека да е изрядно подредена, с грижливо пазени книги, а книгите с твърда корица създават съвсем различно впечатление от тези с мека корица. И въпреки това, когато си взема някоя книга, никога не го правя заради корицата. Така че, на този въпрос бих отговорила просто, като кажа, че щом е книга, дори да е без корица, пак бих я обичала.


4.Как четенето промени същността ви?

  • Труден въпрос. Както е отговорил Антон, аз не познавам своя версия, която не чете, за да мога да открия разликите. Единственото, в което виждам разлика е, че понякога околните те смятат за по-странен и антисоциален, когато те видят с книга в ръка, а пази боже, ако започнеш да им говориш за книги.


5.Коя книга четете, когато имате нужда да се чувствате комфортно?

  • Всяка книга би ме накарала да се почувствам комфортно, по простата причина, че независимо на каква тематика е книгата, щом започна да чета, аз се потапям изцяло в нея. А бягството от истинската реалност винаги ме кара да се чуствам една идея по-добре. 

6.Кой беше човекът,който ви показа света на книгите? (или сами го открихте?)

  • За тази моя страст мога да благодаря от все сърце и душа на майка ми, която ми разкри прекрасния свят на книгите. Радвам се, че още от дете, тя ми разкриваше своята любов към книгите и я предаде и на мен. 


7.Опишете идеалното си място за четене?

  • В стаята ми,седнала на леглото и  обградена от много възглавници; или зимата пред камината, седнала на мек и удобен фотьойл.



8.Коя книга промени начина, по който гледате на света?

  • Книгите, които промениха светогледа ми са няколко. Най-голяма заслуга имат антиутопиите, като една от тях е "451 градуса по Фарнхайт" от Рей Бредбъри. Но книгата, която ми е повлияла изцяло, а  не само на начина, по който гледам на живота, е "Всички наши места" на Дженифър Нивън. Не напразно това е книгата, която с лекота наричам своя любима книга. Препоръчвам я на всички!


Неусетно времето мина, докато отговарях на тези интересни въпроси. Отново искам да благодаря на Антон за тага и чакам с нетърпение да прочета отговорите на Йоли. 

Лека и приятна вечер от мен и моето съкровище (библиотека). 

Коментари