Mid-year Book Freak Out Tag




Благодаря много на +Yoana Divine  за тага. Бих искала да тагна +Мари Чернева+Теодора Колева и +Мери Александрова , но всеки на когото му е харесал този таг, може да се чувства свободен да го направи. 

1. Най-добрата книга за 2016.
- Пристрастна съм, защото много харесвам книгите на Касандра Клеър, но ще се изкуша да кажа "Лейди Полунощ".

2. Най-доброто продължение за 2016.
- Все още не съм я прочела, но заради многото добри ревюта, които прочетох и заради страхотната първа книга, смятам, че най-доброто продължение за 2016 е "Двор от мъгла и ярост" от Сара Дж. Маас

3. Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си.
- "Илумине" от Ейми Кауфан и Джей Кристоф;
- "Прикачен" от Рейнбоу Роуъл
- "Двор от мъгла и ярост" от Сара Дж. Маас


4. Най-желани предстоящи издания през втората половина от годината.
- Всъщност не съм много наясно с това, кои книги ще излязат през втората половина на годината, но смятам че "Илумине" е доста чакана книга и стана популярна още преди да излезе на пазара.

5. Най-голямо разочарование.
- Мисля, че за сега нямам такова. Дано продължа в същия дух. 

6. Най-голяма изненада.
- "Аз преди  теб" от Джоджо Мойс. Смятах, че тази книга ще миар се стори прекалено лигава с тривиална любовна история, но всъщност ми хареса много и смятам, че имаше какво да науча от нея.

7. Любим нов автор (с дебютна книги или нов за теб).
- Рейнбоу Роуъл. Тази жена ме впечатлява все повече с всяка нейна книга, която прочета.

8. Нов герой, по когото си падаш.
- Джулиън Блекторн от "Лейди Полунощ"  и понеже аз винаги си харесвам по няколко любими героя, ще кажа и Люсиен от "Двор от рози и бодли".

9. Най-нов любим герой.
- Тук Джулиън Блекторн ("Лейди Полунощ") си спечелва първото място.

10. Книга, която те е разплакала.
-  Хмм, малко труден въпрос, защото на няколко книги бях на ръба да заплача, но все пак няма някоя на която истински да съм ревала, хаха. Всъщност всяка книга ме докосва силно емоционално, но по-скоро еуфорията ми е по-силно изразена, отколкото тъгата.

11. Книга, която те е зарадвала.
- "Фенка" - Рейнбоу Роуъл
 "Рубиненочервено"- Керстин Гир
- "Всички наши места" - Дженифър Нивън

12. Любима книга, превърнала се във филм, който си гледала тази година.
- Хмм, мога ли да кажа филми, които все още не са излезли, но съм сигурна, че ще са прекрасни ?? "Аз преди теб", защото трейлъра е уникален, както и самата книга. "Домът на мис Перигрин за чудати деца", защото книгата е изключително увлекателна и странна, а режисьор на филма е любимият ми режисьор Тим Бъртън. А, за да не съм прекален бунтар ще кажа и един филм, който вече съм гледала и е по книга - "Гордост и предразсъдъци и зомбита", ако не сте го гледали, направете го, защото е изключително интересно, а и вкарва много хубава фантастична нотка в класическия роман на Джейн Остин. 

13. Любимо ревю, което си написал-а през тази година.
- Ревютата от тази година не са много, но да кажем, че за "Лейди Полунощ" и "Скритият оракул" най-много ми допадат (кого заблуждавам, става ли дума за книги и манията ми по тях, абсолютно всичко ми допада)

14. Най-красивата книга, която си си купила и/или получила.
- "Градът на сънуващите книги" от Валтер Мьорс (Който не е разглеждал тази книги, да разглеждал, а не чел, е пропуснал много. Картинките и страниците и всичко в нея е прекрасно.)
- "Всички наши места" от Дженифър Нивън (защото просто обичам тази книга)
- "Подменена" от Аманда Хокинг (много ми харесват кориците на книгите от тази поредица)

15. Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината.
 - "Илумине"
- "Тъмната дарба"
- "Ейнджъл"
- "Прикачен" 
- "Двор от мъгла и ярост" 
- "Сезонът на злополучията"
- "Гондолата на времето" 
-  и да продължавам ли да изброявам, хаха ?! 

Коментари