Книги 2016 (част I)

Здравейте, 
    в този пост смятам да ви представя книгите, които съм си набелязала да прочета до края на 2016 година. След всяка прочетена книга, ще пиша ревю за нея и ще го качвам тук. Ако имате предложения за някоя книга, можете да ми напишете заглавието и автора и в коментарите, а аз ще се постарая да я прочета и възможно най-бързо да кача ревю за нея тук. Приятно четене и ще се радвам, ако ми предложите още книги, защото всички знаем, че "има прекалено много книги, но прекалено малко време".
    

     Първата книга, която дори започнах вече да чета е "Подсъзнанието може всичко" на Джон Кехоу. Знаех тази книга от доста време, но чак когато една приятелка ми я препоръча, реших да я прочета. Преди да започна да я чета бях леко скиптична, тъй като не мислех, че книги, които учат на това, как да мисли позитивно, ще помогнат на хората наистина да се чувстват по-щастливи и да бъдат по-успешни, но смея да кажа, че книгата опроверга очакванията ми. Не съм прочела книгата изцяло, но за това което съм прочела до тук, смея да съдя, че книгата помага на хората да осъзнаят тяхната истинска стойност и да преценят качествата си, без да се подценяват, а това е нещо хубаво. 
    "Въздигната" е книга на Аманда Хокинг и третата книга от поредицата "Трил", разказваща за младо момиче, което осъзнава, че цял живот е било лъгано за истинския си произход и всъщност е дете на трилове, т.е има специални дарби. В първата книга - "Подменена" разказва живота на момичето - Уенди Евърли и как тя заживява и опознава триловете и техния свят, изпълнен с магии и опасности. Втората книга - "Разкъсана", внася напрежение в поредицата, защото Уенди научава много неща за себе си, които всички останали крият от нея, а на всичкото отгоре три момчета се борят за сърцето и, но тя може да бъде само с един от тях, защото само той има подходящо положение в обществото. Чакам с нетърпение да започна да чета последната книга от поредицата, за да видя как ще завърши тя и дали въпреки че Уенди е принудена да се омъжи за момчето, в което не е влюбена, ще успее ад последна сърцето си и да спаси трилската общност. 
 Третата книга, която бих искала да прочета е "Аз преди теб" на Джоджо Мойс, за книгата първо разбрах от трейлъра на филма, който скоро ще излезе по нея (срамувам се да призная, че от там научих, но е по-добре от колкото да не знаех книгата). Трейлърът ми хареса изключително много, въпреки че съм доста критична към филмите,особено когато са по книги, защото освен книголюбител, съм и филмовфен. Но актьорския състав на филма и някои сцени от трейлъра ме запланиха, заради това са разрових по-обстойно и открих, че всъщност зад филма стой книга и разбира се, нямаше как тя да не попадне в списъка ми за четене. Та, затова след като я прочета, очаквайте ревю за нея, а след като изгледам филма, рецензия и за него. 

Иии, номер четири в списъка с четене е "Сезонът на злополуките" на Мойра Фоули-Дойл. Когато тази книга беше преведена от издателство "Егмонт", имаше конкурс за нея в един много хубав български форум за книги - "Муза" и там аз участвах, за да я спечеля. За жалост не успях, но желанието ми да прочета не стихна, така че след като прочета горните три книги, ще започна и тази. Надявам се да е наистина толкова интересно, колкото е резюмето и корицата и. За сега ви оставям да се насладите на прекрасната българска корица, а дано и много скоро успея да напиша и кача ревюта за нея. 

Последната книга, която ще ви представя в тази част от списъка ми с книги за 2016 е "Връзка" на Рейнбоу Роуъл. За тази писателка научих преди 2-3 години, когато още нямаше нейни книги преведени в България. Първата нейна книга, която прочетох, беше "Фенка", която всъщносто дори прочетох първо на анлийски език, а след това прочетох и преведена. За по-подробно описание на книгата, можете да прочетете ревюто, което качих - Тук. Друга книга, която съм чела на Рейнбоу Роуъл и също ме заплени със сюжета си и дълбочината си е "Елинор и Парк", може да напиша и ревю за нея, защото е книгата, която наистина си струва да прочетеш, тъй като е увлекателна и доста емоционална. След като прочетох тези две книги, реших че няма как да не обърна внимание и на последната излязла, в България,  книга от тази писателка, та тя е моят пети избор. 

В продължението на тази статия, ще ви представя и останалите книги, които съм запланувала за четене през настоящата година. Надявам се да съм показала някоя нова книга, за която не сте чували и тази статия да ви е била полезна. Ако ли не, то тогава ще се радвам , вие да ми препоръчате книги. 


До скоро и нека книгите никога не напускат живота Ви! 
 Натали 

Коментари